فروش انواع ظرف سفالی بیرون بر

قوری چینی مسعود یا تکنیک تولید مصنوعات و اشیاء با خشت به عنوان ماده اولیه است. نتیجه این هنر ظرف سفالی بیرون بر است. هر کلاس از مواد جامد غیر معدنی، غیر فلزی که در معرض درجه حرارت بالا (تقریباً 540 درجه سانتیگراد) قرار دارد. به طور کلی تشکیل شده از یک اکسید فلزی، بورید یا مخلوطی است که می تواند آنیون ها را شامل شود. قصد تهیه انواع ظرف سفالی را دارید؟ مجموعه ما اقدام به فروش ظرف سفالی در انواع مختلف نموده است.

فروش انواع ظرف سفالی بیرون بر

مزایای ظرف سفالی بیرون بر

مزایای ظرف سفالی بیرون بر اگر از یک دوستدار محیط زیست بپرسیم که ظروف مورد استفاده آنها چینی یا سفالی است ، بسیاری از آنها احتمالاً نمی دانند چه بگویند. به طور معمول ما لوازم جانبی آشپزخانه خود را برای قیمت و ظاهر آنها انتخاب می کنیم و کیفیت را کنار می گذاریم ، با فرض اینکه عمر آنها به مراقبت هایی که انجام می دهیم بستگی دارد تا آنها روی زمین قرار نگیرند. با این حال ، فاکتورهای دیگری وجود دارد که می توانند در آخر لیوان و بشقاب ما را از بین ببرند. استفاده مداوم از آن ، تمیز کردن آن در ماشین ظرفشویی یا مالیدن مداوم کارد و چنگال هنگام غذا خوردن می تواند در نهایت باعث شود قطعات در مدت زمان نسبتاً کوتاهی زشت شوند. همه اینها را بدون در نظر گرفتن احتمال ترک خوردگی یا شکستن آن هنگام قرار دادن در اجاق گاز یا مایکروویو در نظر بگیرید. همه این معایب معمولاً با ظروف سفالی ، ارزانتر اما با مدت زمان زندگی بسیار کوتاهتر همراه است.

کارد و چنگال ظروف سفالی ، اگرچه مانند ظروف سفالی نیز از جنس سرامیک هستند اما از خشت های متداول ساخته شده اند و دمای پخت و پز معمولاً پایین تر است. این منجر به یک محصول سنگین تر و متخلخل تر ، بسیار شکننده تر و با سرعت فرسایش بیشتر می شود.

در مقابل ، کارد و چنگال پرسلن محصولی بسیار با دوام تر و مقاوم تر است ، با روکش جلا و تصفیه شده ، سبک تر ، مقاوم در برابر ضربات و خراش ها ، و تمیز بودن آن را برای مدت بیشتری حفظ می کند.

عمده ترین تفاوت های ظروف چینی و سفالی در ترکیب آنها و روش های پخت و پز است. نیمی از ترکیب پرسلن از کائولن تشکیل شده است. در مورد پرسلن خاکستر استخوان ، که به عنوان استخوان چین نیز شناخته می شود ، حداقل 30٪ کلسیم فسفات کلسیم از خاکستر استخوان به عنوان شار به مخلوط اضافه می شود. این نتیجه یکی از پرسلن ها را برای شفافیت ، سفیدتر بودن ، اتمام آن و مقاومت آن در نظر گرفته است.

پس از قالب گیری ، پرسلن با دمای 1000 درجه شلیک می شود و مجدداً در حدود 1400 درجه شلیک می شود. به لطف این شلیک دوتایی ، پرسلن در برابر درجه حرارت بسیار بالاتر از چینی مقاومت می کند.

همه این دلایل باعث تغییر در مصرف کننده متوسط ​​می شود ، که به طور فزاینده مایل است مبلغ بیشتری را در ازای یک کارد و چنگال با ماندگارتر و بهتر کار کند.

فروشنده بهترین ظرف سفالی

فروشنده بهترین ظرف سفالی مجموعه ما بدون شک فروشنده بهترین قوری چینی سه تیکه با بهترین قیمت می باشد. شما عزیزان و دوست داران این هنر می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات و یا استعلام قیمت و خرید انواع ظروف سفالی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما