مرکز خرید دیزی سفالی دو نفره

دیزی سفالی دو نفره به دلیل طرح ها و مدل های زیبایی که دارد بسیار مورد پسند افراد بوده و پر فروش نیز است. مرکز خرید دیزی سفالی دو نفره شهر زیبای سفال، یعنی لالجین است. این شهر به دلیل اینکه مرکز سفال است، دیزی های سفالی زیادی را تولید می کند و به عنوان مرکز تولید و فروش سفال شناخته می شود. علاوه بر این شهر، استان اصفهان نیز به عنوان مرکز خرید دیزی سفالی دو نفره شناخته می شود.

مرکز خرید دیزی سفالی دو نفره

مشخصات دیزی سفالی دو نفره

مشخصات دیزی سفالی دو نفره دیزی سفالی دو نفره در مدل های گوناگونی وجود دارد. انواع دیزی سفالی در فروشگاه ها و بازار های مختلف فروخته می شوند. در اینجا به چند نمونه از این دیزی ها اشاره می شود. نوع اول این دیزی ها به شکل استوانه ای و دارای دسته است که برای سهولت در جا به جایی دیزی از دسته ها استفاده می شود. نوع دوم جنسی ساده دارند و بدون دسته هستند و بعضی از آنها هم دارای قاشق مخصوص هستند. نوع سوم این دیزی ها، لعاب دار هستند و در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و رنگ آنها در برابر شستشو پاک نمی شود. نوع چهارم دیزی سفالی دو نفره که قیمتی گران دارد، دیزی های نشکن هستند که در برابر ضربه های سنگین مقاوم هستند. این دیزی ها از نظر کیفیت و جنس نسبت به سایر دیزی ها بسیار بهتر هستند و البته قیمت آنها نیز بیشتر است. دیزی سفالی دو نفره اندازه های مختلفی دارد. از جمله در اندازه های کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ موجود است.

فروشنده انواع دیزی سفالی

فروشنده انواع دیزی سفالی دیزی سفالی در مناطق مختلفی از جمله شهر لالجین به فروش می رسد و فروشنده اصلی انواع دیزی سفالی به حساب می آید. البته در استان های دیگری هم مانند اصفهان، یزد، شیراز، مشهد و استان های شمالی این دیزی ها به فروش می رسند. در بعضی از مراکز و فروشگاه ها، این ظروف سفالی به نمایش گذاشته شده اند تا افراد از نزدیک با دیدن جنس این دیزی ها و قیمت های آنها خریدی مطمئن داشته باشند. این فروشگاه ها علاوه بر دیزی های دو نفره، انواع دیگری را از جمله دیزی های سه نفره، لعابی و نشکن در اختیار مشتریان قرار می دهند و به فروش می رسانند. این مراکز فروش، اجناس خود را با قیمتی مناسب به افراد عرضه می کنند و گاهی هم برای اجناس خود تخفیف های ویژه ای می گذارند. بعضی از آنها هم ظروف خود را در حراج های سالانه می گذارند و می فروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما