مراکز خرید کلمن سفالی شیردار

قابلمه استیل بکا دارای انواع و اقسام مختلفی هستند. یکی از زیباترین انواع محصولات سفالی، کلمن سفالی می باشد که در انواع ساده و طرح دار با کیفیتی عالی طراحی و ساخته می شود. این کلمن در سایز و ابعاد متنوعی تولید می گردد و با توجه به طراحی شیک و جذاب و کیفیت بالا مشتریان زیادی دارد. یکی از مراکز خرید کلمن سفالی شیردار با بهترین قیمت همین شرکت می باشد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

مراکز خرید کلمن سفالی شیردار

تقسیم بندی انواع کلمن سفالی

تقسیم بندی انواع کلمن سفالی انواع کلمن سفالی در مدل های مختلف کلمن سفالی پایه دار، کلمن سفالی رومیزی، کلمن سفالی مینا کاری، کلمن سفالی طرح برجسته، کلمن سفالی ساده و .. ساخته می شود. این کلمن ها دارای سایزهای مختلفی می باشند همچنین تنوع بالایی در طرح و نقش دارند و مشتری بر توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند محصول دلخواه را خریداری کند. کلمن مینا کاری و طرح دار دارای نقش های زیبا و بسیار ظریفی بوده که علاوه بر زیبایی از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و در رنگ‌بندی شیک و جذابی عرضه می گردد. این محصول طرح های زیبا و چشم نوازی داشته و استفاده از آن جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه می دهد. این محصول به دست هنرمندان خوش ذوق و  هنرمند با دقت بالایی طراحی و تولید می شود. محصولات سفالی با چرخ سفالگری و یا به صورت دستی تولید می گردند که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متمایز هستند.

تولیدکننده کلمن سفالی

تولیدکننده کلمن سفالی تولیدکننده قابلمه استیل پریمیر انواع این محصول را با استفاده از مرغوب ترین خاک رس تولید می کند.
از شهرهای مهم تولید کننده محصولات سفالی می توان به همدان، یزد، میناب، قم و … اشاره کرد. البته شهر لالجین در استان همدان یکی از بهترین قطب های تولید کننده انواع محصولات سفالی تزیینی و مصرفی در کشور می باشد.
کلمن سفالی از ضخامت مناسبی برخوردار بوده و آب را تا مدت ها خنک نگه می دارد و می توانید سالم ترین و گواراترین آب را در این کلمن بنوشید.

در زمان های گذشته نیز از کوزه های سفالی برای نگه داری آب استفاده می کردند که در اندازه های مختلفی ساخته می شد. از خواص نوشیدن آب در کلمن سفالی می توان به تسکین دردهای مفصلی، خنکی مطبوع آب،  تصفیه کننده طبیعی، پیشگیری از بیماری های مختلف و … اشاره کرد.
قیمت انواع کلمن سفالی با توجه به کیفیت ساخت، ساده و یا لعابی بودن محصول، اندازه این محصول، محل تولید، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، محل تولید و … متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما